Kızlar 15 haftalık hamileyim. Gece şiddetli ağrı ile uyandım. Karnımın sağ tarafında bi nokta sanki bıçak saplanıyor gibi hareket ettikçe sanki iyice geriliyor daha beter ağrıyor nefes alırken bile karnım havaya kalktıkça canım acıdı. Kaç saat uyuyamadım korktum da. İnternetten baktım rahim büyüdüğü için böyle ağrılar olabilir yazıyordu. Sizde oldu mu hiç böyle ağrılar normal mi ne diyorsunuz bi sorun yoktur değil mi 😞