Balmommyy 31+4 ara ara sancılarım oluyor şiddetli değil ama yalancı kasılmalar galiba bide ishal oluyorum ishal doğum belirtisi yazıyordu bir yerde
Minnosaannee Balmommyy ben 38+4 te doğum yaptım benimde önce ishal ve sancı ile başladı doğumum . Ama sizin baya erken bj doktora mı görünseniz acaba
inci_6007 Balmommyy eğer normal doğum sancısı değilse kasılma normal o aylarda da magnezyum veya demir ilacı ishal yapmaya başlıyor