Limonlukek21 Hayal23455 6 aya kadar pozitif çıkıp hata olabilir sizin için diyorum ama inşallah inşallah doğru çıkmıştır 🌸🙏🏻
Hayal23455 Limonlukek21 nasıl yani 6 aya kadar .. doktorum öyle bişey söylemedi açıkçası bende zaten bu kadar çabuk tutacağını düşünmüyordum ama kandan tabi ki kesin sonuç alırım
Limonlukek21 Hayal23455 gebelik testinde hangi durumlarda hatalı çıkabilir gibi madde vardı orada yazıyordu
baharmom35 Malajin17 benim tüp bebekti transferin 11. Günüydı kan verdim değerim 0.00 çıktı doktorum yarın gel burda bide test yapalım sonra ilaçları bırak hemen bırakma dedi anlıcan benim testler de Beta da şüpheli çıktı 😒
Malajin17 baharmom35 yani hayırlısı olsun beta düşük ya tabi Dr da görelim diyor inşallah güzel bişey olur haber alırız. Bende aşılama yaptım bu ay 11 günde 61 ile öğrendim 2 gün sonra 350 olmustu
baharmom35 Malajin17 inşallah ama ben açıkçası birşey değişeceğini de sanmıyorum hayırlısı oldu. Senin De gözün aydın olsun inşallah darısı bana ve isteyenlerin başına