Aysshenur Merhaba hanımlar. 8+6 gebeyim. Sabah kalktığımda kahve rengi lekelenmem vardı. Ped koydum takip için. Sizce riskli mi ?
littlechick Gebelikte her kanama risklidir gözüyle bakılıyor bence vakit kaybetmeden kontrole gitmelisiniz. Aynısını yaşadım acile gittim benim ki yerleşme kanamasıymış ama inanın ki riske atmaya değmez tavsiyem kontrole gitmeniz