Imcea Benim 4.gebeligim ve özele gidiyorum Diğerlerinde devlete gitmiştim ve ikili, üçlü tarama yapmışlardı.. Dörtlü tarama hiç yaptırmadım acaba dörtlü tarama yaptıran var mı aramızda Ayın 21′ine de detaylı ultrason için randevu verdiler