sahhssenem
Şu bebek arabası tecrübelerimden bahsetmek istiyorum ilk gebeliğim de iki yıl önce oğluma pusetli takılan bebek arabalarından aldım bi hevesle tam bir işkence hem büyük hem ağır puseti de zaten 4. Aydan sonra kullanamıyorsun ondan normal baston bebek arabasına geçtim marka bir şey değildi sürekli vidası çıkıp beni yolda bırakıyordu ikinciye gebeyim şimdi bunda aynı sıkıntıları yaşamamak için Kraft unique tek yönlü kabın boy bebek arabası aldık kapanışı yer kaplamayışı o kadar güzelki ama kraftın kabın boyları tek yönlü diye biliyorum aklınızda bulunsun 😗