prematureanne02 Evet malesef en basit bi grip bile tetikliyor, özellikle ateş tetikler. Bu yüzden geçen hafta 35 haftalık hamileyken nöbet gecirdim. Domuz gribi olmuştum geçti sandım ama ateşim çıktı. Sonra nöbet gecirdim. Çok zor ama bi an önce sağlığına kavuşur inşallah. Bu arada önerim şu; aslında ilaç fayda etmese bile bazı doktorlar anlaşmalı oldukları ilaçları kullandırıyorlar. Bebeğinize uygun ilacı bulduklarında zaten nöbetleri durur hiç merak etmeyin. Doktor sabit ilaç kullanıp, sadece doz yükseltiyorsa başka doktor bakın derim. Bide ek gıda süreci başladığında bebeğinize ketojenik diyet uygulamanız lazım. Ketojenik diyette nöbetlerini azaltır. Yeme içme olayı bizim gibi değil, bebeklerde çok daha önemli. Doktor bundan belki bahsetmiş olabilir, çünkü onlar uyguluyor. Emiyorsa seni sende bi dikkat et, yediklerin ketojenik diyete uygun olmasi gerekebilir. Bi tanıdığımın bebeğinde west sendromu vardı, doğduğunda yoğun bakımda yattı o yüzden memeyi hiç emmedi. Bu konuda emin değilim, yinede doktoruna sorarsınız.
Acil şifalar diliyorum 🙏