sude35 28 günde bir oluyorsanız takvim genelde adetin 13 ve 14. Gününü gösterir benim öyle oluyor ama bu ay ilk kez ovulasyon testi yaptım onda yumurtlamamin 11. Gün olduğunu catlamanin 14. Gün olduğunu gördüm o yüzden bence en iyisi ovulasyon testi almak bir kez bile olsa. En azından vücudunuzu tanımış olursunuz