Sadecemavii eylmz ben de öyle dün oldum bir hafta sonraya nst bakalım ama beklemez bir haftayı dedi 😅 Allah yardımcımız olsun ben de çok gerginim.
eylmz Sadecemavii sancı düzensiz ama 3 saattir de olması normal değildir diye düşünüyorum. İki üç saat dayanabildiğim yere kadar dayanayım bari
Ervan eylmz himm. Bnde 38 haftayim. Cnm sancı geçerse zaten yalancidir sıcak duş al. Gecmeyip dagada artarsa anlaki doğum başlamış