marbled1 E bebek ten bebedor marka tırnak makası aldım yalnız bebeğimin tırnaklarını keserken baya zorlandım ,kolay kesen tırnak makası ne önerirsiniz kızlar
tunasmom marbled1 İlk zamanlar için törpü almıştım ben çok rahat oluyordu. Bebeğim 8 aylık oldu 2 aydır falan makas kullanıyorum
minikmucizeemaak marbled1 Ben marketten aldırdım ablama törpü de var ama tırnakları kırıyor ve daha çiziyor bence rahat edemedim onunla gayet rahat kesiyorum
Zeehraaaa Törpü aldim ben korkarım ilk zamanlar.kesmeye sonrasında tırnak makası kullanırım diye düşündüm valla