Mineeeee12 Kızlar 16 +3 günlük gebeyim bugün doktora gittim ama bebeğin bağdaş kurduğunu cinsiyeti göremediğini söyledi yani bağdaş kursa daha net görünmez mi ben anlamadım sizce bağdaş kuran bebek kız mı erkek mi