aysegullozdm ben hamileyken apandis emeliyati oldum yaklasik 4 ay once,hem agri kesici cok az veriyordu dr hemde soka girmisim basima gelenlerden bi anda olmus cunku,ilk gece sabaha kadar agladim ogle gibi dediler yorumrn gerekiyor,aglaya aglaya kalkiyordum kocam yardim ediyordu ve ilk hafta boyle zorla gecti sonra yavas yavas duzeldi,simdide sezariyenden korkuyorum biliyorum cunku basima geliceklerinden,ama insallah apandisit gibi en fazla bi haftadan sonra yavas yavas ayaklaniriz