Haticemhy2727 Adetim iki gün geçti az önce koyu kahverengi akıntı geldi hamileyim çok yeni beta 672 çıktı evde test yaptım iki çizgi çıktı kahverengi akıntı korkuttu beni bir şey yoktur dimi
Medineuyanik Haticemhy2727 yerleşme lekelenmesi de olabilir canım ama önemli birşey de olabilir daha çok yeni bir görün doktora istersen 🙏🏻
SSenaaa Haticemhy2727 henüz çok yeni yerleşme kanaması olabilir ama seni korkutmasın düşük tehlikeside olabilir iyi bir doktorla başlangıç yap bana yerleşme kanaması demişti ben düşük yapmıştım doktor fark edememiş o yüzden dikkatli olun
SSenaaa Haticemhy2727 iyi bari çok sevindim Sağlıkla kucağınıza alın inşallah hayırlı olsun canim 🤲❤️😘