Kaybetme korkusu değilde bende sanki bağ kuramamışım gibi hissediyorum. Bu beni çok üzüyor 😞 bebeğim hareket ettikçe bu his biraz geçiyor ama dogumuma 10 hafta kaldı doğduğu zaman bebeğimle bağ kuramayacakmisim gibi his geliyor. Neden böyle bilmiyorum. Her şeyini düşünüyorum çok dua ediyorum ama sanki kardeşime bebegimden daha çok bağlıyım gibi. Normal mi bilemiyorum. Dünyaya geldiğinde değişir mi acaba