Arkadaşlar merhaba 37.haftamıza bugün girdik iki gün önce kontrolümüz vardı bebeğimin kilosu 2585 çıktı haftasına göre minyon dedi doktor ne yesem bebekde bende çok fazla kilo alamıyoruz doktorum sürekli görüşeceğiz şu aralar diyor korkuyorum benimle aynı durumları yaşayan arkadaslar var mı 🥹