Songul_52 hepsi için önlem var korkmayın.
Bende aşırı kansızlık çıktı damardan 2 doz kan verdiler 1 ünite şeklinde. Enfeksiyon var antibiyotik ve fitil kullanıyorum. Tiroit çıkma ihtimali vardı bende ilaca başlıcaktı doktorum. Çaresi var hepsinin. Yeterki doktorunuzun reçete ettiği ilaçları kullanın ihmal etmeyin