Edaa01 Nasıl gidiyor kızlar nasıl durumlar😁 ben bazen iyi bazen cok midem yanıyor şişkinlik geliyor özellikle geceleri midem bulanıyor bi kac gündür bel ağrısı da geldi😁 sizler nasılsınız?
umena Edaa01 16+4 10 aylık bebeğimin peşine koşmaktan hamile olduğumu unutuyorum gün içinde 🙈 cok şükür bir sıkıntı yaşamıyorum Allah kolaylık veriyor diyeyim 🥹 insaallah sizinkiler de tamamen afiyetle geçer
Altin 16 ncı haftaya giriyoruz, iyiyiz eskiden iştahım yoktu şimdi yavaştan açıldı çok şükür mide bulantıları bazen oluyor. Sizin bebişin cinsiyeti belli oldumu?
Edaa01 umena inşallah canım allah yardımız olsun evet zor oluyor bir cocugunuz varsa😁 bende öyleyim onunlada ilgilenmeye bakıyorum bende kendimi unuttugum oluyor😁
Baycam 16+5ım sadece geç saatte birşey yersem o rahatsız ediyor beni onun dışında hiç hamile gibi değilim azıcıkta belli olmaya başladık çıktı karnım :) arada bir de hareketlerini hissetmek aşırı keyif veriyor çok şükür hersey yolunda ❤️