Annem kardeşimde gitmişti ona bende yanında giriyordum çok iyi bir doktor cidden sakin ve karşısındakine de güven veriyor ama tek sorun şu oldu annem sezeryan doğum yapıcaktı gün aldılar verilen günden 2 gün önce gece yarısı suyu geldi ve balıkesire gittiler biz ilçedeyiz neyse üni hastanesinin aciili yok diye atatürk e göndermişler orada acilde nöbetçi doktor doğumm yaptırmıştı yani bu konuda bilgin olsun derim onca kontrole gittik geldik nasip olmadı doğuma akın beye 🤭