BarlasTimurunAnnesi bizi de bizi de nifty testi yaptırdım diye ense kalınlığını söylemedi zaten test yaptırmışsın niye söyliyim diyor dedim yinede iyi mi söyleyin 5 mm hadi ne anladın şimdi diyor 🤦🏼♀️ Plasentan aşağı tutunmuş dedi 13 haftalıktım perinatolojiye gönderdi perinatologda normal bu dönemlerde %90 yukarı çıkıyor zaten dedi geçen detaylıda söyledim bunu doktora hangi doktor dedi ramazan beyi söyleyince doktorum güldü😂 soru sormaya çekiniyordum en sonunda çok uzatıyor sorduğuma pişman oluyordum🤦🏼♀️ Neyse ki bizimkinin cinsiyetini tutturmuş😂 cinsiyeti de kağıda yazın dedik çizip eşime göstermiş🤦🏼♀️