Musemma06 Hanımlar 39+3 haftalık hamileyim vajinal mantarım var ve ne ilaç kullandıysam geçmedi çok yoruldum artık sizin tavsiyeleriniz neler evde ne yiyip ne içmeliyim
nnurergun_1103 Musemma06 benim doktorum kefir sarımsak ve turşu tuketmemi soylemisti mantar için bol bol probiyotik almalısınız yoğurt süt de ihmal etmeyin
Eddaa57 Valla 37. Haftamdayım bende kurtulamadım denk geldiğim iyi oldu kefiri bende deneyeceğim belki bi faydasını görürüm yildim artık enfeksiyondan