Bende pko hastasıyım kendimi bildim bileli 30 yaşındayım şuan kullanmadıgım ilaç kalmadı geçmesi için ama bi işe yaramadı cogu doktor çocuğun olmaz dedi ama şuan 12 haftalık haftalık hamileyim cok şükürki. Doktor değilim asla yanlış yönlendirmek istemem ben sogan kürü yapmıştım bitmeden hamile olduğumu ögrendim belki işe yarar sizdede. Rabbim tez zamanda hayırlısıyla doldursun kucagınızı