Ebru-li Eldgrn amin cok tesekkür ederim cevaabınız icin umarım benimde bu sekilde sonuçlanır bu sabaha kadar kasılmam oldu cocuk toplanıp duruyor insallah yinede kendi gelir
Htcanne Gizemyldz-1997 aa Gizem buraya yazmış mübarek gece hürmetine duası kabul olmuş resmen. 1 saat önce de doğuma giriyorum yazmış 😊
hunilimom Ebru-li zaten doğumun son bir saati zor oluyor oda dakika da bir sancı geldigo için son dk karda iyice sancı şiddetleniyor vuruyor belden kasiktan sonra geçiyor bir dk sonra yine ki o ara tam açıklık olmuş oluyor ıkınma hisssi geliyo
Miniktosbaa Ebru-li bence bekle gitme elbetki gelecek kendi doğal sancılarınla git ben öyle yaptım suni çok ta iyi bişi değil kendi sancın gibi olmaz
Ebru-li Cuma günü gel dedi doktor ya nasıl yapsam bilmiyorum kendi sancılarım gibi olmayacak tabi ki ama cocugu riske de atmak istemiyorum
Ebru-li Eliferk09 evet yaptım şükür 40 ım cıkıcak salı günü allah hepinizin kıcagında göstersin insallah cok güzel bir duygu
Smeyye-425 Ebru-li b3nde 39+6 haftalik hamileyim 3 cm acıktığım var pazartesi gü gel suni ile başlatalım dediler sizin süreciniz nasıl gerçekleşti kaç haftaya kadar beklemiştiniz zor oldu mu