ASE6154 Ankara-58 sadece mamayla beslendiği için 1 aydan sonra çay kaşığıyla vermiştim ama doktorumun tavsiyesiydi doktora sormadan hiçbirşey vermedim
Ayssedmn Ankara-58 Az az veriyordum ( mama kullanıyorduk) hep yeni doğduğunda bile çay kaşığıyla falan. Arkadaşım hiç vermemişti ( oda mamayla besledi) ciğerlerinde mi bir yerinde sorun olmuştu doktor su verin demişti. Anne sütü verenleri bilmiyorum
Halenralpak Anne sutu kullanirken 6 aya kadar vermeyin diyorlar ben formul mamave anne sutuyle 3 aya kadar vermedin sonra ufak ufak vermistim