Nazli2_ Kızlar lütfen kullanan anneler fikir verebilir mi sleppy baby turco Molfix sizin tercihiniz ne hangisinden memnun kaldınız hangisini tercih etmeliyim 🤲🏻🙏🏻🌸
sunashn50 Nazli2_ molfix külot bez kullanıyorum oğluma doğan bebeğime de aynısını kullanmayı düşünüyorum yapışkanlı olanlar çok rahatsız ediyor bence❤️
Boncukveannsi Nazli2_ ben bir yaşına kadar molfix kullanıyordum şimdi sleppy geçtik ikisi de çok güzel
yeschef-13 Nazli2_ bütçenizi bilmiyorum tabi ama prima bezler en uygun fiyatlı ve fırsatları Amazon sitesinde oluyor 💐
Beren01_ Ben ilk kızımda molfix kullandım memnun kaldım. İkinciye hamileyim 1 numara molfixten devam edecek inşallah 😊
merve_bulut Sleepy kullanıyorum memnunum canım. İlk doğduğunda prima kullandık bizde pişik yaptı ama sleepy çok iyi geldi tabi her bebeğin bünyesi farklı
Halenralpak Ilk cocuguma sleppy ve molfix kullandim hic pisik olmadi ama suanda sleppy molfixten daha pahali molfix almak daha mantikli geldi molfix stok yapiyorum
Cglaeyp İlk çocuğuma prime care kullandım(şu an aşırı fiyatlanmış) son zamanlarda e bebek in baby Me markası var onu aldım aynı prima gibi tasarlanmış ve fiyatı da gayet makul ikinci çocuğuma da onu almaya karar verdim tavsiye ederim