Seysey61 Kızlar kaç günlerdir mide yanmasından ölücem ne yaptıysam yok. Su içiyorum soda süt naneli şeker kefir hiç biri fayda etmiyor. İlaç da içmek istemiyorum fikri olan varsa denemeye hazırım.
sunashn50 Seysey61 aynı durumdayım şurup ilaç fayda etmiyor yarım çay kaşığı kadar karbonat atıyorum ağzıma ardından su anında kesiyor mide yanmasını bi deneyin benim sürekli kullandıgım yöntem 🥰❤️
Tatar59 Seysey61 gaviscon yada rennie Duo kullanmalısınız. Doktorunuz vermedi mi ki? Yiyecek içecekler geçirmiyor boşuna deneyip vakit kaybetmeyin
birmucize1 Seysey61 suan bende ayni durumdayim yogurt kabiyla ask yasiyorum 🤣🤣 yogurt dindirmiyor ama rahatlatiyor bi nebzede olsa kac haftaliksiniz ?
Goncaaaalm birmucize1 evet kesinlikle yoğurt 1 aydır bıraktım şurup yoğurt yiyorum sadece rahat ediyorum açıkçası
chrysanthemum Benım de sızın gıbıydı 5-7 haftalar arası hiçbi şey cozum olmadı.7haftayı gecınce kendılıgınden duzeldı . İnsanı cok rahatsız edıyor bır an once gecer umarım😇
Seysey61 Çok afedersiniz ama istifra ettiğimde sanki zehir çıkıyor midemden çok enteresan midem delinmiş gibi acıyor
birmucize1 Seysey61 valla dayanamadim gece eczaneyi aradim rennie duo veriyoruz dedim esime aldirdim bi kapakta hemen sondurdu cok rahatladim doktorunuza danisip deneyebilirsiniz hamileler kullaniyormus