Rabia_dgn Kızlarr 26 haftalık hamileyim. Bebişim normale göre bi tık zayıfmış. Doktor problem olmadığını söylüyor ama annelik içgüdüsüü sanırım içim elvermiyorr. Böyle birşey yaşayan, hisseden oldu mu ? Neler yaptınız bebişlerinize yazarr mısınızz 🥹
Rabia_dgn Rabia_dgn Neler yedinizz bebeğe en iyi kilo aldıracakk ürünler neler detaylıca yazın lütfen 🙏🏻
Kdjhjhhj Rabia_dgn yatmadan önce mutlaka bir tane muz ve bir bardak süt iç faydasini görürsün mutlaka ve süt ürünleri tüket meyve nin her çe§idide kilo aldiriyor bebeğe ben faydasını gördüklerimi söylüyorum bebişe şifa afiyet olsun🩷🦋
Rabia_dgn Her gün süt yumurta kefir falan içen birisiyim aslında. Bu saydıklarınızı günün hangi öğününde yiyosunuz aklınıza geldiğinde mi belirli bi rutin oluşturup mu ??
NarminMirannn Rabia_dgn Kahvaltı tarzında olan ürünleri sabah,diğerlerini öğlen,akşamada kuruyemiş, kabak çekirdeği falan hergün değişiyor tabiki
Halenralpak Ben ilk gebeligimde bol bol meyve yemistim 3.900 dogmustu meyve cok kilo aldiriyor ama sanada aldirir.
Enu1004 Ben kilo almiyim sadece bebeğim alsın diyorsanız sabahları 2 yumurta + avakado😄 gebeliğim boyunca her gün düzenli olarak bu ikisini yedim ve kızım 4 kilo doğdu🥹
Rabia_dgn Enu1004 Yumurta sürekli yiyorum. Nadireen yemediğim günler oluyor ama avakadoyu sevemedim bi türlü yaa. Farklı farklı tariflerle denedim ama yoook sevemiyorum tadı hoşuma gitmiyor 😂 sen nasıl yiyorsun? Denemediysem deneyeyim 😊
Enu1004 Seyda_aa bazen kaynamış bazen de sahanda yedim. Ama her gün 2 tane mutlaka yedim 9 ay boyunca. Aşağıya gçrseli bırakıyorum böyle yapıyordum veya haşlanmış yumurtayı eziyordum yine ek ek üstü peynir yumurta avakado
Enu1004 Rabia_dgn yani en klasik tarifle yiyorum ben😄 limon tuz ve karabiberle ezip sürülecek kıvama getiriyorum. Bazen içine de beyaz peynir ekliyorum. Olgunlaşmış avakado tadı güzel aslında biraz da alışmakla ilgili sanırım😅 ben kilo verdiğim dönemde avakadoya alıştırmıştım kendimi. Ondan hamileliğimde çok rahat ettim.