Tugce_-2532 Günaydın kızlar 10 haftalık hamileyim dün kanamam vardı.Hastanye gittim kese etrafında kanamam olduğunu söyledi Protestan hap kullaniyordum İğnesini verdi istirahat edeceksin dedi çok korktum.Basina gelen varmi
dunyam3105 Tugce_-2532 benm de kanamalarım var 6+4 den beri hafif var progestan kullanıyordum dün kontrole gittim rahimde bi hematom alanı gördü ordan az az kanıyo olabilirsin dedi iğne yazdı progestanın dozunu değiştirdi bugün 9 haftalığız