ozlemcebecci38 Şeker yüklemesi yaptırdığımda normal çıkmıştı şuan 33. Haftamdayım canım acayip tatlı şeyler çekiyor ve hergün yiyorum ister istemez . Şekerim çıkarmı korkmaya başladım :( bilenler aydınlatsın lütfen
svdmm16 ozlemcebecci38 doktora sorsan o bile test yapmadan cevap vermez buna 😂😂😂 kimi yer cıkar kimi yer çıkmaz
Colakmelike ozlemcebecci38 bende senin gibiydim sekerim cikmamisti daha sonra canim çok şekerli seyler istedigi icin dayanamayip yedim iki hafta icinde bebegimin basi bir hafta onde gidiyor ve suyum da fazlalasmis doktorum direk sekerli seyler cokmu yiyorsun azaltman gerekiyor dedi daha sonra dikkat ettim ve normal degerlerine döndü sana tavsiyem asiriya kacmadan kontrollü bir sekilde tatli seyleri tuketmen bebeklerimizin sağlığı çok daha önemli
Zeehraaaa Bende çıkmadı ama dikkat ediyorum yinede şekerli bişey yerken çaya seker atmıyorum hatta sadece şeker değil tuza da dikkat ediyorum tansiyon için 😂
annebulut Bende yüklemede seker cıkmadı ama bebek iri oldugu icin dikkat et dedi doktorum.seker ölcüm cihazı aldim kendimi kontrol altında tutabilmek icin tavsiye ederim