karaguzelirem_ 35+5 pazartesi günü sezaryen için gün alacağız heyecanlıyım artık son haftalardayız ☺️
iremm00 32+5 canım evladım icerde fizik kurallarına aykırı durumlar sergilediği için uyuyamıyorum, karnim acıyor, dönerken vs oy Allah’m karnim kaşınıyor, lavaboya çıkma durumu vsr birde sürekli
Bsraacelik 35+4 bende tuvalete kalkmaktan uyuyamıyorum 😟 birde sırt üstü yüz üstü yatmayı çok özledim sağ sol yatmaktan heryerim uyuşuyor
Dnmzzeda Bsraacelik Bizde 32+5 , Eşime diyorum inşallah normal olur bebişle eve gelelim bebeğimizi sana bırakacağım duş alıp kendimi yatağa atacağım yüz üstü yatacağım 😂😂