Rabiul yaptırmadım henüz ulasamadım kı verılen numaralar dogru degıl yönlendırmeler keza öyle . Arıyorum müşteri hızmetlerını sıgorta bölümüne baglıyoruz diyo beklıyorum satıs departmanına baglıyorlar defalarca böyle oldu . Mesaj bıraktım aramaları ıcın donuste yapılmadı netten numara gmaıl faln bırakıyosunuz ya ondan yok ulasamadım bıraktım bende net bır numara yok yanı