Esraelis merhaba 19+3 üm bende ödem problemi yaşıyorum hatta neredeyse 16 haftamdan beri ara ara olabiliyor . Bu aralar ellerimde uykuda şişkinlik yaşıyorum uyandığımda ağrılı oluyor gün içerisinde hafifliyor doktorum mineral eksikliğinden kaynaklandığını söyledi sizde kendi doktorunuza danışabilirsiniz. Her gebenin süreci farklıdır korkmayın . Mide yanması genelde yaşanan bir durum zaten ☺️