mberradogan Merhaba yeni üyeyim.29. Haftamdayım ama hala çok ağlıyorum eşim azıcık bile sesini yükseltse zoruma gidiyor ve hemen ağlıyorum size de olan var mı böyle. Çocuk karnımda etkilenirmiş ben ağladığımda siz de bi akıl verin lütfen
SevgibiR Sole ona sesini yükseltmesin bazen bana da öle huzursuzluk oluyor ağlıyorum tripleniyorum falan durduk yerde hava fln al duş al iyi geliyor öle durumda 29 hafta bnmde