mrb kizlar dün hamile olduğumu öğrendim bugün ise doktora gittiğimde doktor bebeği goremedigini söyledi . ara ara da kasık ağrım oluyo. beta değerim 518 çıktı . doktor tekrar kan aldı inşallah yükselir ve bebek oluşur . aranızda bu durumu yaşayan var miii . 😔