Dnss0050 Ritim bozukluğum var ama Beloc kullanmıyorum 39.haftamda nabız yüksekliği çıktı daralmalar geldi doktorlar yatış dediler ama normal doğum yapacaktım 2.gebeliğim şimdi eğer yüksek giderse sezeryan dönebiliriz dediler 😪