Altin23 canım iki kez anestezisiz çekildim biri devlet biri özel anestezi almak istemedim. İlki devlette düzgün çekilmediği için ikinciyi mecbur çektirdim. Fiyat olarak değişen birsey yok 3500 verdim geçen sene mayıs da.. yani ağrı olmadı diyemem ama benim adet ağrılarım da aynı oluyodu dayanılmayacak birşey olmadı benim için. Sonrasında da ağrım olmadı hatta sinemaya gittim sonrasında😀 doktor ilacı fazla vereyim görmediğimiz yapışıklık varsa onlar da açılır dedi işte o zaman kaşık ağrım arttı acı eşiğim yüksektir. Eğer ki ağrı sızı istemem etkilenirim dersen anestezili yaptır. Ama oradaki hemşire ve doktorum normalde çoğu kadın ağlıyo diye yorum da yaptı bende doğum sancısı çekecez daha deyip güldüm ve aşırı kısa sürüyo işlem