Bende 36 haftalık oldum. Dün gece 2 saatte bir adet sancısı gibi sancım oldu kasılmalarım vardı gerçi son 2 haftadır çekiyorum bu şekilde sancı ama dün daha sıklaşınca acile gittim doktor sorun olmadığını syledi. Bu sabahta kendi doktoruma gittim doğum sancısı düzenli ve artarak olur sancı geldiğinde takip et 5 dk bir 10 dk bir oluyorsa düzenli ve şiddeti artarsa doğum sancısıdır diğerleri yalancı sancı dedi