Merhabalar 20+2 günlük hamileyim,son iki üç gündür ağzıma attığım her lokmada midem inanılmaz şişiyor zaten hamileliğin başından beri sindirim ve gaz problemim vardı ama bu hafta şişkinlik eklendi midem önde geziyorum resmen,aynı zamanda ellerimi ayaklarımı da şiş hissediyorum elim ayağım alev alıyor sanki buzlu sulara sokma hissiyatı var sürekli,bi yandan da sürekli soğuk su soda soğuk meyyve tüketesim geliyor hep.Bu durumlar normal mi? erken geliyor bana haftama göre,bol su içiyorum hareketsiz de sayılmam ne yapabilirim başka