Canım hamişlerim selam biz şuan 38+6dayız bizim oğlanın gelmeye niyeti yok gibi😕 ama benim delicesine merak ettiğim bişey var bu yalancı kasılmalar nasıl oluyo bebek hareket ettikçe karnın sertleşmesi mi yoksa başka türlü bişeymi? Çünkü son zamanlar olduğu için bebek ne zaman hareket etse karnımda aşırı bi sertlik oluyor kasılma gibi ama sonra geçiyor. Sancımda yok işin garibi bu haftama kadar 1 kere bile nst ye sokmadı doktorum gerek görmüyorum dedi😵💫 tecrübeli annelerim şu kasılma nedir nasıl olur nolur biri tariflesin bana 😢