Luisluis Siz olsanız daha iyi bir arabanın ikinci elini mi yoksa bütçenize göre sıfır bir bebek arabasını mı tercih ederdiniz? Bir yandan daha iyisini ucuza almak mantıklı gelirken bir yandan bütçeme göre sıfır alırım garantisi olur en azından diyorum kararsız kaldım
Cerenglr Luisluis ben bütçeme göre sıfırını aldım hem garantisi olur hemde ilk çocuğum bi heves ve başka bi bebeğin enerjisi olmasın ona ait bir şey olsun istedim 😅 biraz saçma bi düşünce olabilir ama öyle tercih ettim 🤭
Babykalamar Luisluis ucuzunu alirim yinede sifirini alirim bi onceki bebegin ailesinin uyuz olmadigini ne biliyosunuz? bebek arabasi komple yikanip temizlenemiyor malesef bence gerekirse uygununu alin ama sifir alin. duzgun kullandiginiz muddetce hicbi arabaya bisey olmuyor yani dagda surmuyoruz ki
1palyaco Luisluis sıfır alacaktım ikinci el sitesine bakayım dedim baktım ve sıfırı 13bin tl olan ürünü 3buçuk tl ye aldım . Gittim inceledim ürünü kılıfların hepsi çıkıyor çıkarmış yıkamış zaten satan kişi gerekirse bende çıkarıp yıkarım ama şuanlık ikinci el aldığım için memnunum .
asell13 Luisluis bütçemin yeteceği sıfırı alırım canım 2. El çocuklarıma kendime hiç bişe almam nasıl kullandıkları belli bile değil 🤷♀️ Allah mecbur etmesin ama kimsenin verdiği kıyafetide almam görümcem yeni doğum yaptı onun bebeğide kız sordu giydirirmisin pimpirik olduğumu biliyor görümcemi biliyorum temiz kullanıyor halası sonuçta kabul ettim güvenmediğimden asla almam kullanmam
Luisluis Cerenglr benim ilk çocuğum değil ilk çocuğumun tüm eşyaları farklı bir ilde depoda kendim eşimin işinden dolayı başka yerdeyim getirtme şansım yok mecbur baştan alıyorum herşeyi o da biraz beni zorluyor açıkçası 😂
Luisluis Babykalamar uyuz dediniz tüm düşüncelerimi değiştirdiniz evet çok mantıklı 😂 Allah korusun hiç o açıdan düşünmemiştim
Babykalamar Luisluis ki bu ara cok yaygin muhakkak konulardada goruyosunuzdur uyuz olur bulasici bi hastalik olur neden yani cunku bebeginiz onda yatacak hatta 7.-8. aydan sonra heryerini yalayacak icinde yiyecek icecek gerekirse o yuzden bence gerekirse limiti dusurun sifir alin🤣
Luisluis Babykalamar haklısınız akıl akıldan üstündür, ben sadece arabanın yıpranmış olabileceğini düşünmüştüm garanti durumunu düşünmüştüm ama uyuz konusunda taviz veremeyeceğim 😂
nurcan05 Luisluis bende başka bebeklerin ailelerin enerjisi temizliğine karşı içime sinmiyor bütçeme göre aldım her şeyi sunny baby viper 9004 3400 e aldım trendyoldan mağazadan denedim beğendim sürüşü hafifliği katlanması çok hoşuma gitti mağazada 6 bin dediler internetten aldım uyguna bir ablamdan kıyafet aldım güvendiğim bildiğim için başkalarından almam bazen bebek pis kokar mı bakıyorum ailesi öyle koku bebektede oluyor gerçekten Rabbim günah yazmasın bütçeniz neyse onu alın
mervemurat16 Luisluis ben bütçeme göre aldım prego alacaktım ama aşırı pahalı geldi onun yerine yarı fiyatına gelen joie marka aldım
cokbilmismom Ben sıfır almayı tercih ettim, ikinci el çok zorda kalmadıkça almam. Zaten sırf marka diye gidip ikinci elde almam mantıksız. Bütçeme göre araştırdım içime en çok sineni aldım joie Chrome