Merhaba herkese
Sağlıkla kucağımiza alalım inşallah.
Bebeğimin hareketlerini bazen hiç hissetmiyorum. Bu haftalar da düzenli hissetmek gerekir mi acaba. Başka forum sitelerinde okuduğum da bu haftalar da düzenli hissetmenin mümkün olmadığı yazıyordu. Ben bebek hareketini zaten henüz ayırt edemiyorum çok. Ama bazen kasigima doğru pıt pıt birşey oluyor sanırım o bebek hareketi. Ama her gün düzenli hissetmiyorum bunu. Normal mi acaba.