Selam kızlar, öncelikle bu postumun kimsenin kalbini kırmasını istemem. Kesinlikle iyi niyetle yapılmış bir paylaşım. Zamanında bende çok acı olaylar yaşadım, belki bende eleştirdiğim şekilde paylaşımlar yaptım bilemiyorum… demek istediğim hassas içerik olarak paylaşılan postların hemen hemen bütün içeriğinin başlıkta belirtilmesi, bu içerikleri okumak istemeyen anne adaylarının psikolojisini etkileyebilir. Kendimden örnek verecek olursam, zamanında yeterince kayıp yaşamış biri olarak bu gebeliğimde de oldukça stresliyim, misal “serklaja rağmen bebeğimi kaybettim”, “kan sulandırıcıya rağmen bebeğimin kalbi durdu” gibi başlıkları gördükten sonra fazlası ile stres oluyorum, içeriği okumaya gerek kalmıyor. O nedenle bu şekşlde başlık açacak anneler belki biraz daha dikkat edebilir, yada moderatörler başlıkları biraz daha kapalı şekilde düzenleyebilir diye düşünüyorum. Dediğim gibi bu üzüntülü anında kimseyi kırmak istemem yanlış anlayan olursa şimdiden kusura bakmasın 😓