Emossssm Kızlar ağaç kavunu dıye bır meyve var bir lokma kucuk bır parca yedım. Yedıkten sonra aklıma geldı İnternetten baktım da hamıleler yıyemezmıs. Duşük olurmus eger yerse. Cok korkuyorum oyle bısey var mı ya
aguldr merhaba bir şey oldu mu acaba Allah korusun tabili ama ben de biraz önce kocaman pamelonun yarısını yedim :( korkuyorum