Serapjjj ultrasyonda bakti hersey yolunda dedi 3lu testi istermisin dedi kac gunde cikiyor dedim ayni gun ogleden sonra cikti sonucu gosterdim ve yaş siniri riski var dedi bunun icin detayli ulrasyon gerekiyor dedi ona ulaşmakda cok zor ozel hastanede bile nisan ayina gun var dedi cok zor bir durum sizce ne kadar doğru bu test