SonsuzMaviiii merhaba, benimde ilk gebeliğim 35haftada aynı şikayetlerden doktoruma başvurdum korkutmak istemem ama rahim yumuşamıştı 36.haftanın başında ise 1,5 2 cm açıklığım oldu ilaç kullanmak zorunda kaldım. 37+2deyim şu an bekliyorum 😬
Doktoruna gitme şansınız var ise bir gidin derim tabi herkeste aynısı olacak diye bir şey yok🌸