Merhaba kizlar bugun 8 haftalik oldum dunden beri bel agrim basladi gitdikce kotulesiyo oglen biraz gecti agrisi sonra yine basladi artmaya yuruyuse cikayim dedim oglen eve donuste yuruyemedmnagridan ki hala oyleyim yuruyemiyorum dogru durus sizlerde boyle oldumu ne yapmam gerek? Bel agrimla birlikte akintimncok fazla gelmeye basladi