Kızlar bende şubat anneleri olarak doğumumu 1 şubatta yaptım
39/6 hafta da kontrol vardı bundan önceki kontrol de sancım yoktu doğum belirtime dair hiç bir şey yoktu ben de bir an önce doğsun istiyordum bir yandan da içimde endişeler vardı tıpkı sizlerde olduğu gibi doğum nasıl olacak ????
Ben çok fazla yürümedim bol bol hurma yedim pilates topunnda daireler çizdim bunun çok etkisi oldu bence ve en önemlisi squat yaptım doğuma en çok faydası olan o muhteşem hareket bence dizde normal doğum istiyorsanız bol bol squat yapın doğru nefes taktikler ile çarşamba akşamı belimde hafif sancılar başladı ben anladım (2. Doğumum çünkü) hazırlıklarım tamamladım kendimi de hazırladım doğum başlıyordu hep istediğim gibi oldu evde açılmam başladı gece 20 dk 1 hafif hafif çoğaldı belime sancılar sabahına da kanamam oldu hemen doktor ile iletişime geçtim hastaneye geçmem 13:00 buldu muane oldun açılmam 4cm olmuştu doktorum çok iyi bugün doğuruyorsun dedi 🤲 heyecan korku endişe ne ararsan vardı ama rabbime çok dua ettim darda kalmayacak doğumum çok çabuk bitecekti inandım tüm kalbimle ve öyle de oldu açılmam odaya çıkıp yerleşim doğum kıyafetleri giyip biraz hafif şeyler yedim 5 ,5 oldu ama benim hala nst sancı yoktu 🙈🤲 ben hissediyordum ama çıkmadı doktor kapattı bana biraz açılmamı hızlandırsın diye suni sancı takıldı ondan sonra daha da hızlandı 6-7derken 8,5 hatırlıyorum sonra 10 oldu ben sancı ile ıkınma hissinin arttığını söyleyince doğumhaneye alındım ve doktorumun eşliğin de normal doğumum gerçekleşti son dk zordu ama imkansız değildi bedenimi dinledim nefesimi kontrol ettim eşimin desteği ile çok şükür kızıma kavuştum ve sonra bütün acılar bitti çok şükür şuan 6. Gün ve ben bu güzelliğin tadını çıkarıyorum gayet iyim çok şükür evimde çocuklarımla size tavsiyem kendinize güvenin ve iyi bir doğum doktoru ebe seçin Allah’a güvenin tevekkül edin rabbim kimseyi darda bırakmasın hepiniz sağlıcakla kucağınıza alın bebeklerinizi inşallah