limonvari Rabiamiyy 23+2 🌸😊ikinci çocuğum nasipse bu da sezeryan Mayıs son haftası gibi olur dedi doktor
Deli_hatun_7 Rabiamiyy 23+4 üz bizde 🌸 mayısta yada en geç 1 hazıran da ama mayısta doğum yapacak gibi hissediyorum 🤭🥰 sağlıkla gelsinler inşallah
Elfsrkn Rabiamiyy 25 haftalık tam kız bebek çok agirlastim zor geçiyor bel agrim var sizler nasilsiniz
Rabiamiyy Elfsrkn bende ağırlaştım artık erkek bebek benim ki de 24+4 olduk bugün bence bu daha ağırlık değil öyle diyorlar birde bel ağrılarım başlamadı çok şükür
Sedbng 22+5 erkek 💙 mayıs sonu gelir heralde ☺️ ara ara bel ağrısı ve kuyruk sokumunda ağrı oluyo bende. Birde iştahım çok açık aklımde hep şu soru: Ne yesem 😂😂