Ebrar_65 ay gerçekte benimde sinirlerim bozuldu bu duruma artık yok mu hastane de tanıdık falan yardımcı olsun sana biz bazen öyle yapıyoruz randevu bulamayınca bide sabah gidincede sayılı kişi alınıyor bandrol kesiliyor saat 7.5 ta sıraya giriyor herkes sonra 1 de tekrar sayılı kişi randevusuz alınıyor burda öyle orda nasıl bilmiyorum ama muhakkak hepsinde böyledir