Annemden bu konu hakkında yaptırma vakti geldiğimde diye okadar çok tavsiye duydum ki. Tuvalette kalıyosun o ara zaten sancın var çocuk biyandan onlamı uğraşcaksın yemezsin yemeğini demişti. Lavmanın bence tek amacı doğum anımsa
Dışkı çıkmaması zaten bağırsağın rahatlığı için yapışan bişeydir lavman s pozisyonunda yatarsınız içi dolu ucu sivri bi ilaç makatınıza girer ilaç içeri sıkılır kendinizi de kasmamanız söylenir 2 dk lık işlem. Ama geceden yemezsiniz açım zaten boş dersiniz rahat edersiniz bence