Kızlar göğsümün altında o kadar baskı uyuşukluk var ki anlatamam size… sağa sola da yatamıyorum artık yatarken nefes nefese kalıyorum oturmayı yatmayı sevmiyor ayaktayken bi tık iyiyim işe de gidemiyorum zaten doktorum direk rapor verdi şeker felan çıktı bebeğin suyunda da sıkıntılar çıktı. İş yerinde de oturamıyordum bile o kadar zorlanıyorum ki son 2 haftadır bu kadar rahatszı hissetmem normal mi aşırı baskı var 😔🥲